Często zadawane pytania

Dlaczego na wysyłanych przez Was materiałach nie ma cen? 
Organizujemy różne kampanie i akcje promocyjne, dlatego chcemy mieć bezpośredni kontakt z naszymi Klientami, abyśmy zawsze mogli zaoferować im najkorzystniejszą cenę. Wszystkie regularne ceny są dostępne na naszej stronie internetowej. Nie drukujemy cen na naszych materiałach, ponieważ używamy tych samych materiałów do różnych kampanii. Dzięki temu możemy zminimalizować ilość drukowanych materiałów, co naszym zdaniem jest działaniem korzystnym z perspektywy ochrony środowiska.


Zamówiłam Pakiet Powitalny, ale nie otrzymałam potwierdzenia.
Potwierdzenie mailowe mogło trafić do spamu. W celu potwierdzenia zamówienia można również zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Pakiet powitalny dotrze w ciągu mniej więcej 14 dni.

Zamówiłam Pakiet Powitalny, ale nic nie otrzymałam.
Zgodnie z naszym regulaminem sprzedaży, przyczyn może być kilka. Zastrzegamy sobie prawo do akceptacji zamówienia. 
W ramach jednej kampanii na jedno gospodarstwo domowe przypada tylko jedna oferta startowa (pakiet powitalny) i może z niej skorzystać wyłącznie Klient, który wcześniej nie nabył elementów należących do danej zastawy stołowej. Można otrzymać maksymalnie 3 oferty startowe od Fyrklövern bez kupowania innych elementów. W celu uzyskania dalszych informacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


Czy istnieje obowiązek zakupu po zamówieniu Pakietu Powitalnego próbny?
Nie ma żadnego obowiązku zakupu. Klient kolekcjonuje elementy tak długo, jak sobie tego życzy. Aby zrezygnować z subskrypcji należy skontaktować się Biurem Obdługi Klienta.

Jaki jest czas dostawy?
Zwykle czas dostawy wynosi około tygodnia. W przypadku braku danego towaru w magazynie zostanie on dostarczony, gdy tylko będzie ponownie dostępny. 
Zastrzegamy sobie prawo do wyczrrpania zapasow.

Jak często przychodzą Pakiety Subskrypcyjne?
Mniej więcej raz w miesiącu.

Czy istnieje wiążący okres subskrypcji? 
Nie, nie obowiązuje żaden wiążący okres. Subskrypcję można zakończyć w dowolnym momencie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.


Ile kosztują i co zawierają Pakiety Subskrypcyjne?
Cena pakietów zależy od zastawy stołowej. Cenę można znaleźć w przesłanym kuponie lub na stronie internetowej, na której dokonuje się akceptacji oferty. W przypadku subskrypcji zawsze jest doliczany koszt wysyłki w wyskości 29,95 PLN.

Dlaczego przychodzi pakiet nr 2, skoro sama go nie zamawiałam?
Akceptacja subskrypcji następuje poprzez zamówienie pierwszego pakietu próbnego. Jeśli Klient nie zrezygnuje, co miesiąc automatycznie otrzyma nowy pakiet.

Czy mogę sama wybrać, co chcę otrzymywać w ramach subskrypcji?
Nie, po rozpoczęciu subskrypcji zawsze otrzymuje się jeden talerz obiadowy i jeden talerz sałatkowy.

W jaki sposób mogę zakończyć subskrypcję?
Aby zakończyć subskrypcję, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie. Każdy pakiet subskrypcyjny zawsze zawiera jeden talerz płytki i jeden talerz do przystawek.

Jakie metody płatności są dostępne? Czy mogę podzielić należność? 
Można dokonać płatności przy odbiorze lub, w przypadku zakupów online, przy użyciu karty. Więcej o metodach płatności przeczytasz TUTAJ


Czy oferujecie polecenie zapłaty lub e-fakturę? 
Nie, w tej chwili nie.


Jak postępować w przypadku reklamacji?
Jeśli towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, zawsze prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśmy mogli zaproponować dogodne rozwiązanie.  W przypadku wadliwych towarów nowy towar jest zawsze wysyłany bezpłatnie, a Fyrklövern ponosi koszty wysyłki.

Dlaczego nie otrzymałam prezentu w ramach promocji wraz z pierwszą dostawą? 
Prezent zawsze wysyłamy wraz z pierwszym pakietem w ramach regularnej subskrypcji, czyli w drugiej przesyłce - po Pakiecie Powitalnym.

Czy naczynia można myć w zmywarce i podgrzewać w kuchence mikrofalowej?
To zależy od zastawy stołowej i jej wyglądu. Proszę zapoznać się z oddzielnymi instrukcjami dotyczącymi pielęgnacji danej zastawy i wyrobów szklanych.

Jak długo zastawa stołowa jest dostępna do uzupełnienia?
Na większość zastaw stołowych udzielamy gwarancji pozakupowej. W przypadku niżej wymienionych zastaw stołowych Fyrklövern oferuje 10-letnią gwarancję pozakupową na talerz obiadowy, talerz sałatkowy, talerz głęboki, filiżankę do kawy, spodek i talerz deserowy.

Nordic Birds
Celebration
Victoria
Åsa’s Christmas
Christmas Moments
Diamond
Lace by Lars Wallin
Lise
Moments by Maria Montazami
Nordic Blue
Royal Dream/Royal Garden
Åsa’s Christmas White

W przypadku niżej wymienionych zastaw stołowych Fyrklövern oferuje 5-letnią gwarancję pozakupową na talerz obiadowy, mały sałatkowy, talerz głęboki, filiżankę do kawy, spodek i talerz deserowy.
Blå Herrgård (Blue Mansion)
Clematis
Santa Christmas
Butterfly Dream
Ingrid
Polska100
Sonja

Dziesięcio- oraz pięcioletnia gwarancja pozakupowa jest liczona od chwili pierwszego zakupu elementu wchodzącego w skład zastawy.

 

W związku z zaprzestaniem sprzedaży danej zastawy stołowej wysyłamy odpowiednią informację lub kontaktujemy się z Klientami, którzy wcześniej zakupili jej elementy i oferujemy korzystne ceny umożliwiające skompletowanie zastawy.